Header Ads

Εργαζόμενοι δήμου Θεσσαλονίκης κατά αντιδημάρχου: Απαιτούμε δημόσια συγνώμη











Σφοδρή επίθεση εναντίον της αντιδημάρχου Θεσσαλονίκης, εξαπολύει ο Σύλλογος Εργαζομένων του δήμου απαιτώντας δημόσια συγνώμη από την Έλλη Χρυσίδου.


Ακολουθεί η ανακοίνωση των εργαζομένων:


 







ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΣΥΓΝΩΜΗ




To βρήκαμε εδώ


Από την σελίδα aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.