Header Ads

Στη φυλακή αξιωματικός της αστυνομίας













Στη φυλακή αξιωματικός της αστυνομίας - Είχε υπεξαιρέσει 500.000 ευρώ



Στη φυλακή οδηγείται αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. που υπηρετούσε στην Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας, καθώς χθες, έπειτα από έξι χρόνια, έπεσε η αυλαία στην πολύκροτη υπόθεση στην οποία εμπλεκόταν.

Ο 51 ετών σήμερα αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ., ο οποίος αντιμετώπιζε την κατηγορία της κατάχρησης δημοσίου χρήματος, κακουργηματικού χαρακτήρα, κρίθηκε προφυλακιστέος για την υπεξαίρεση περίπου 500.000 ευρώ


Η υπόθεση αποκαλύφθηκε το 2013, έπειτα από έρευνα που διεξήγαγε κλιμάκιο της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων.


Αρχικά ο 45χρονος τότε ένστολος δεν είχε καταφέρει να δικαιολογήσει τους λόγους που τον οδήγησαν στο να «βάλει χέρι» στο ταμείο και αμέσως τέθηκε σε διαθεσιμότητα. Από την έρευνα προέκυψε πως ο αστυνομικός παραδέχθηκε την πράξη του επικαλούμενος σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε.


Το έλλειμμα προέρχεται από έξοδα κίνησης αστυνομικών, στους οποίους δεν κατεβλήθησαν ποτέ, και αφορά και σε άλλες υποχρεώσεις της υπηρεσίας.


Με πληροφορίες από το tempo24.news







Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019, 09:03







Source link

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.