NewsAuto.gr
Στα χέρια των δοκιμαστών του No1 αυτοκινητικού site, και του πρώτου περιοδικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα… περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.
Πολλά διεκδικούν τον τίτλο του νικητή της αξιοπιστίας, αλλά ποια θα τα καταφέρουν;
Όπως και να έχει, το ότι οι συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, τολμούν να βάλουν τα προϊόντα τους σε αυτή τη σκληρή δοκιμασία, δείχνει τη σιγουριά που έχουν για το προϊόν του… Και αυτό από μόνο του λέει πολλά για τα παρακάτω αυτοκίνητα!
Σημειώστε πως την απαιτητική δοκιμασία των δοκιμών μεγάλης διάρκειας έχουν υποστεί και αυτοκίνητα της Honda, της Audi (η μόνη premium εταιρεία προς το παρόν) και της Suzuki…
Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τα Long Term αυτοκίνητα που βρίσκονται αυτή την εποχή στη διαδικασία μακράς δοκιμής από τους δοκιμαστές του CAR και του NewsAuto:
OPEL ASTRA 1.4T
Ήρθε στις 12 Φεβρουαρίου του 2019 με 12 km Τώρα έχει 4.863 km. Κατανάλωση: 6,8 lt/100 km
Είναι από τις περιπτώσεις των αυτοκινήτων από την παρέα του CAR που όσο μείνει κοντά μας ησυχία δεν θα βρει. Με τους καλούς χώρους του εξυπηρετεί ακόμα και τις τετραμελείς οικογένειες της ομάδας, ενώ ο δυνατός τούρμπο κινητήρας και η αξιοπιστία του μας δίνουν μία ακόμα αφορμή να το προτιμάμε όταν οι διαδρομές περιλαμβάνουν μεγάλες αποστάσεις. Για όλους τους παραπάνω λόγους τα χιλιόμετρα με το Astra πολλαπλασιάζονται μήνα με τον μήνα. Έχουμε διανύσει σε περίπου δύο μήνες σχεδόν 5.000 km και συνεχίζουμε δυνατά, εκτιμώντας την πολύ καλή συμπεριφορά και τη δυνατότητα κάλυψης αποστάσεων με ταξιδιωτικές ταχύτητες που φέρνουν πιο κοντά τον προορισμό χωρίς να αισθάνεσαι πως το παρακάνεις. Εκτός των άλλων, είναι και η αναβαθμισμένη του αισθητική μέσα-έξω που μας κάνει από λίγο ως πολύ να το ζητάμε επιτακτικά, ιδίως στο τέλος της εργάσιμης εβδομάδας.
PEUGEOT 2008 1.6 BLUE HDI
Ήρθε στις 9 Μαρτίου του 2018 με 17.890 km Τώρα έχει 33.405 km. Κατανάλωση: 6,2 lt/100 km
Το 2008 μας συνεχίζει δυνατά προσφέροντας τις υπηρεσίες του για τις ανάγκες της παραγωγής του περιοδικού και κάθε φορά μας βγάζει ασπροπρόσωπους. Είτε έχουμε ριγμένα τα καθίσματα και μεταφέρουμε κάθε λογής πράγματα, είτε έχουμε κόσμο και μετακινούμαστε για εκδηλώσεις, το 2008 αποδεικνύει την ανωτερότητα της καταγωγής του, φροντίζοντας όλες οι μετακινήσεις να έχουν κοινό παρονομαστή την άνεση. Η σταθερότητά του στον αυτοκινητόδρομο είναι ένα ακόμα από τα δυνατά του χαρακτηριστικά και αυτό που μας έχει κάνει να το κυνηγάμε ως επιλογή εν όψει Σαββατοκύριακου.
OPEL GRANDLAND X 1.2
Ήρθε στις 12 Φεβρουαρίου του 2019 με 190 km Τώρα έχει 2.433 km. Κατανάλωση: 8,0 lt/100 km
Δεν θέλει και πολύ για να το αγαπήσεις. Το Grandland είναι όσο αρρενωπό πρέπει για να σε στηρίξει ψυχολογικά όταν χρειαστεί να κινηθείς σε πιο δύσκολο τερέν. Light εκτός δρόμου αναζητήσεις είναι μέσα στον φάκελο λειτουργίας του και-ψυχολογικά κυρίως- υποστηρίζονται από την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος. Το Grandland μας είναι ίσως το πιο σεβάσμιο αυτοκίνητο του στόλου των long term δοκιμών, μια και είναι το μεγαλύτερο αλλά και αυτό που μπορεί να υποστηρίξει με την ίδια ευκολία το ντύσιμο των επιβατών με αθλητικές φόρμες ή, αντίστοιχα, με κοστούμια.
MITSUBISHI SPACESTAR 1.0
Ήρθε στις 20 Νοεμβρίου του 2018 με 9.789 km Τώρα έχει 14.853 km. Κατανάλωση: 7,2 lt/100 km
Λίγες ήταν οι μετακινήσεις για τις οποίες χρησιμοποιήθηκε το μικρό Mitsubishi τον μήνα που μας πέρασε. Εξ ου και η περιορισμένη αύξηση στα συνολικά χιλιόμετρα που καλύψαμε με το Space Star, το οποίο πρέπει να πούμε ότι μας έχει διχάσει εδώ στο περιοδικό. Οι μισοί θα το ήθελαν αυτόματο, ενώ οι άλλοι μισοί όπως είναι, χειροκίνητο. Το επιχείρημα υπέρ του αυτόματου κιβωτίου βασίζεται στην ακόμα πιο χαλαρή διάθεση στις μετακινήσεις, που θα πηγαίνει γάντι στο ύφος του αστικού δρομέα του μικρού Mitsubishi. Με ακόμα πιο ξένοιαστη οδήγηση στο κέντρο, το παζλ του Space Star συμπληρώνεται ιδανικά.
CITROËN C3 AIRCROSS 1.2 PURETECH 110
Ήρθε στις 15 Φεβρουαρίου του 2019 με 3.290 km Τώρα έχει 5.486 km. Κατανάλωση: 7,7 lt/100 km
Οι προσπάθειες για μείωση της μέσης κατανάλωσης εντάθηκαν και είχαν αποτέλεσμα, μια και από τα 8,1 lt/100 km πέσαμε στα 7,7. Η εμπειρία του ταξιδιού με το C3 Aircross που είχαμε πάρει μαζί ως συνοδευτικό για κάποιες αποστολές εκτός Αττικής, ειδικά τις ημέρες που έπνεαν οι δυνατοί άνεμοι, ήταν αντιφατική.Από τη μια βιώναμε την κορυφαία για την κατηγορία άνεση των καθισμάτων και της ανάρτησης και από την άλλη την δυσκολία περιορισμού της κατανάλωσης, μια και οδηγώντας ένιωθες την ανάγκη να πατήσεις παραπάνω για να κρατήσεις τον ρυθμό. Παρά το γεγονός ότι το αμάξωμα είναι υπερυψωμένο, η επιρροή του πλευρικού ανέμου στην πορεία είναι ανεπαίσθητη.
Source link
Από την σελίδα newsauto.gr
Post a Comment