Header Ads

Βοιωτία: «Ναι έριχνα» ομολόγησε ο 54χρονος που τραυμάτισε την Αλεξία (video)



Βοιωτία: Μετά από τρεις μέρες συνεχών πιέσεων ο 54χρονος ομολόγησε ότι έριχνε στον αέρα. Παραδέχτηκε που έκρυβε το όπλο του αφού πρώτα είχε πει ψέματα στην αστυνομία ότι δεν έχει όπλο. Το 8χρονο κοριτσάκι νοσηλεύεται στο Παίδων Αγία Σοφία σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση.


Είπε ψέματα στην αρχή


Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Αlpha και την Ηρώ Καρυοφύλλη ο 54χρονος πυροβολούσε στον αέρα με την παρέα του αλλά χρειάστηκε 3 εικοσιτετράωρα ούτως ώστε να παραδεχτεί το γεγονός ότι είχε όπλο και ότι το είχε κρυμμένο.


Γείτονας υπέδειξε στους αστυνομικούς το σπίτι του 54χρονου, ωστόσο αρχικά τόσο ο ίδιος όσο και οι καλεσμένοι του είπαν ότι δεν γνώριζαν τίποτα και ότι έριχναν μόνο βεγγαλικά…


Ψάχνοντας στα πέριξ του σπιτιού οι αστυνομικοί βρήκαν στον κάδο απορριμάτων κάλυκες όπως επίσης και σε μια γλάστρα.


Μόνο όταν την τρίτη μέρα οι αστυνομικοί του έδειξαν την φωτογραφία με τον κάλυκα καρφωμένο στο κεφάλι του παραδέχτηκε ότι πυροβολούσε στον αέρα… και ζήτησε συγνώμη.


Σε κρίσιμη κατάσταση η μικρή Αλεξία


Το παιδί είναι σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση με τους γονείς να ελπίζουν ότι θα γίνει καλά. Η αδέσποτη σφαίρα καρφώθηκε στο κεφαλάκι του όταν αυτό βρισκόταν στο μπαλκόνι της οικείας του.




Το ιατρικό ανακοινωθέν


«Η ασθενής διανύει το 4ο μετεγχειρητικό 24ωρο μετά από χειρουργική επέμβαση αφαίρεσης βολίδας όπλου ενδοκρανιακά. Παραμένει διασωληνωμένη σε μηχανική υποστήριξη και βαθιά καταστολή για την αντιμετώπιση μετατραυματικού/ μετεγχειρητικού εγκεφαλικού οιδήματος.


Η κατάσταση της ασθενούς είναι σταθερή, ωστόσο η μετεγχειρητική της πορεία εξακολουθεί να θεωρείται κρίσιμη για τα επόμενα 24ωρα».


Μητέρα Αλεξίας: Έχω πίστη ότι θα τα καταφέρει


Η μητέρα της 8χρονης που δεν φεύγει από το πλευρό της μικρής, δήλωσε στο Star ότι πιστεύει πως η Αλεξία θα τα καταφέρει.


«Έχω πίστη. Το παιδί μου ζει. Δεν θα το κλάψω από τώρα. Θα γίνει καλά. Κι αυτοί που δεν πιστεύουν στο Θεό, θα το πιστέψουν. Κάναμε ένα τάμα στον Ταξιάρχη για το παιδί μας».


« Δεν κατάλαβαν τι έχει γίνει. Συνέχισαν το γλέντι. Όλοι πυροβολούσαν έπρεπε να τους πιάσουν». είπε μεταξύ άλλων ο πατέρας της μικρής Αλεξίας.


Ο 54χρονος θα απολογηθεί την Παρασκευή


Δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για βαριά σωματική βλάβη, άσκησε χθες ο εισαγγελέας Θηβών στον 54χρονο, από το όπλο του οποίου έφυγε η σφαίρα που τραυμάτισε το άτυχο κοριτσάκι, την Κυριακή του Πάσχα, στις Θεσπιές Βοιωτίας.


Ο 54χρονος, που παραπέμφθηκε στον ανακριτή, ζήτησε και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή. Στη συνέχεια οδηγήθηκε στα κρατητήρια της Λιβαδειάς. Ο συνήγορος υπεράσπισης, Αλέξης Στεφανάκης είπε ότι ο 54χρονος από τη στιγμή που ενημερώθηκε για το αποτέλεσμα της βαλλιστικής είναι σε κατάρρευση. «Είναι ένα ανθρώπινο ράκος», είπε ο Αλέξης Στεφανάκης.




« Ναι έριχνα και εγώ»


«Δεν κατάλαβα ότι το κοριτσάκι τραυματίστηκε από δική μου σφαίρα. Φοβήθηκα και δεν πήγα στην αστυνομία. Εκείνη τη μέρα πυροβολούσαν όλοι λόγω του Πάσχα. Έριχναν μπαλωθιές και βεγγαλικά. Ναι έριχνα και εγώ. Όταν έμαθα τι έχει γίνει έδωσα στο περίστροφο σε κάτι συγγενείς και το πήγαν στο σπίτι στην Αθήνα», υποστήριξε στην κατάθεση του στους αστυνομικούς ο 54χρονος.



Διαβάστε επίσης Στον Kalikantzaros.gr:


Καλαμάτα: Ο Νίκας ανακοίνωσε το τέλος του «σαϊτοπόλεμου» (video)


Ρόδος: Θρίλερ με τον θάνατο 35χρονου – Τα σενάρια που εξετάζει η Αστυνομία



(ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.