Header Ads

Εκπτώσεις: Τι πρέπει να γνωρίζεται - Ανοιχτά τα μαγαζιά την Κυριακή



Ξεκίνησαν την Πέμπτη, 2 Μαΐου, οι ενδιάμεσες εκπτώσεις οι οποίες θα κρατήσουν μέχρι και την Τετάρτη 15 Μαΐου. Κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων, επιβάλλεται η αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση και επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.


Ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή 5 Μαΐου




Την Κυριακή 5 Μαΐου 2019, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά, με προτεινόμενο ωράριο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών 11:00 – 18:00. To προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας την Κυριακή είναι από τις 11.00 το πρωί έως τις 18.00, ενώ τα πολυκαταστήματα και τα σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά έως τις 20.00. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης δήλωσε σχετικά: «Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις αποτελούν πλέον ένα παρωχημένο θεσμό, που δεν βοηθάει τη λειτουργία της αγοράς, παρόλα αυτά οι επιχειρήσεις θα ανταποκριθούν στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας αξιόπιστα προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές».


«Ανάσα» για τους καταναλωτές οι ενδιάμεσες εκπτώσεις 




Οι ενδιάμεσες – ανοιξιάτικες- εκπτώσεις 2019 θα μας δώσουν μία καλή ευκαιρία να αποκτήσουμε τα προϊόντα που επιθυμούμε σε χαμηλότερες τιμές.


Στη συνέχεια, και μετά από αυτό το 10ήμερο προσφορών, σειρά έχουν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις. Ξεκινούν τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019 και αναμένεται να ολοκληρωθούν το Σάββατο 31 Αυγούστου 2019.


Η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό στα ακόλουθα:


Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.


Επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από…% έως… %»).


Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.


Σύνηθες φαινόμενο μερικών εμπόρων, ευτυχώς όχι όλων, είναι:
– Η αναγραφή τιμής προϊόντων υψηλότερης της πραγματικής.
– Η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β’ διαλογής, τα οποία έχουν αγοραστεί για αυτόν τον σκοπό.


Διαβάστε επίσης Στον Kalikantzaros.gr: 


Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Αρχίζουν σήμερα – Πόσο θα διαρκέσουν


Καιρός: Σκόνη, βροχές, καταιγίδες μέχρι και χαλαζοπτώσεις


Ταξί: Υποχρεωτικά τα POS – Η ανακοίνωση της Beat



(ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.