Header Ads

Jeep Gladiator: Αποκάλυψη τώρα αυτή τη φορά και επίσημα (+video)



Είναι πραγματικότητα μετά από μήνες αναμονής το μελλοντικό Best Seller της Jeep παρουσιάζεται και επίσημα. Εκτός από την παραδοσιακή εμφάνιση το Gladiator εφοδιάζεται με τετρακίνηση Command-Trac και Rock-Trac 4×4, κινητήρες βενζίνης 3.600 κ.εκ. 285 ίππων και πετρελαίου 3.0 EcoDiesel V-6 260 ίππων


ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ ([email protected])


Αν ο τίτλος θυμίζει την πολεμική ταινία έπος του Francis Ford Coppola, σας βεβαιώνουμε πως δεν έγινε κατά λάθος. Ίσως έφταιγε η… πολεμική προετοιμασία για να προλάβουμε και να έχουμε την παρουσίαση από το Los Angeles, ίσως το ότι ως τώρα γινόταν ένας πόλεμος στο διαδίκτυο, για το αν θα γίνει πραγματικότητα, πως θα μοιάζει, πότε θα παρουσιαστεί το pick up Jeep.


Η αλήθεια είναι πως για τις ΗΠΑ και την Jeep το μοντέλο αυτό σημαίνει πολλά. Βγαίνει σε μία περίοδο κρίσης της αυτοκινητοβιομηχανίας με εργοστάσια να κλείνουν στην Αμερική και τον κλάδο να δείχνει αποδυναμωμένος. Ίσως γι’αυτό η Jeep να πήρε την απόφαση για την παραγωγή του. Για να δείξει πως όλα θα πάνε καλά και πως η εταιρία έχει μέλλον μετά τον θάνατο του Sergio Marchionne.



Από τότε που ανακοινώθηκε η παρουσίαση του νέου Wrangler, ξεκίνησε ο… πυρετός της αναμονής και η παραφιλολογία για μία αγροτική παραλλαγή του. Ένα ελαφρύ ανοιχτό τετραθέσιο φορτηγό με διπλή καμπίνα.


2020 Jeep® Gladiator Rubicon


Η εμφάνισή του είναι αυτό που περιμέναμε: Είναι ένα Wrangler με καρότσα. Κρατά την εμφάνιση και το προφίλ της νέας γενιάς του με την κάθετη μάσκα και τα ενσωματωμένα στα εμπρός φτερά φώτα led ημέρας με τα φλας. Το Jeep Gladiator έχει καρότσα λίγο μεγαλύτερη από 1,5 μέτρο, με επιλογές σε μαλακή ή σκληρή οροφή και πολλές εκδόσεις όπως η Sport, Rubicon και Unlimited.


Η pickup έκδοση έχει το κανονικό παρμπρίζ του Wrangler και μοιράζονται τις αφαιρούμενες πόρτες και τα κομμάτια της οροφής. Επιπλέον υπάρχουν τρεις επιλογές για αυτήν χειροκίνητη αναδιπλούμενη μαλακή κορυφή, σκληρή με αφαιρούμενα πλαίσια και… ηλεκτρική αναδιπλούμενη όπως ακριβώς στο ανανεωμένο Wrangler.


2020 Jeep® Gladiator Rubicon


Βασίζεται στην πλατφόρμα του μοντέλου, που έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2017 (μοντέλο 2018). Παρά την ανανέωση αυτή το ημιφορτηγό Gladiator έχει πλαίσιο τύπου σκάλας και άκαμπτους άξονες, όπως το θέλουν οι οπαδοί της εκτός δρόμου κίνησης.


Το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο από από αλουμίνιο, το οποίο βοηθάει στην εξοικονόμηση βάρους. Το εσωτερικό είναι το ίδιο με του Wrangler με το μεγάλο σύστημα ψυχαγωγίας UConnect της FCA να πρωταγωνιστεί.


Η βασική έκδοση για τις ΗΠΑ παίρνει κίνηση από τον Pentastar V6 3.600 κ.εκ. (285 ίππων) της Chrysler, ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο εξατάχυτο χειροκίνητο (και προαιρετικό αυτόματο οκτατάχυτο) κιβώτιο. Ως επιλογή υπάρχει και το μοτέρ πετρελαίου 3.0 EcoDiesel V-6 (260 ίππων). Προαιρετικά μπορείτε να έχετε τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο δίλιτρο (270 ίππων).


2020 Jeep® Gladiator – interior


Η μετάδοση της δύναμης γίνεται με τα συστήματα Command-Trac και Rock-Trac 4×4, τρίτης γενιάς με άξονες Dana 44, Tru-Lock electric εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, ή Trac-Lok διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και 33άρια ελαστικά off road.


Στην Αμερική αγαπούν τα ανοιχτά φορτηγά, και οι Αμερικανοί αγαπούν τα Jeep. Ο Sergio Marchionne το γνώριζε αυτό, οπότε μία τέτοια έκδοση δεν μπορεί να λείπει από την γκάμα. Για όσους θυμούνται το όνομα προέρχεται από το pick up Jeep Wagoneer το οποίο κατασκευαζόταν από το 1963 ως το 1971.




Source link


Από την σελίδα newsauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.