Το νέο αγωνιστικό Nissan LEAF NISMO RC
Σε μία εποχή που η ηλεκτροκίνηση εκτός από την καθημερινότητά μας εισβάλλει σταδιακά και στις αγωνιστικές δραστηριότητες, η Nissan που αποτέλεσε έναν από τους πρώτους παίκτες στην ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας σε επιβατικά οχήματα, «πατάει γκάζι» και στις πίστες με το ολοκαίνουριο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό Leaf NISMO RC!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)
Ένα τετρακίνητο μοντέλο με μηδενικές εκπομπές ρύπων, που προσφέρει περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης ισχύος και της ροπής του προκατόχου του! Η επίσημη παρουσίασή του έλαβε χώρα εντός έδρας, στο Τόκιο της Ιαπωνίας και συγκεκριμένα στο Nissan Crossing στην περιοχή Γκίνζα.
Το Leaf Nismo RC που αναπτύχθηκε από τη NISMO, θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στις 2 Δεκεμβρίου, στο ετήσιο Φεστιβάλ της NISMO στο Fuji International Speedway, όπου θα εμφανιστεί μαζί με το νέο αγωνιστικό μονοθέσιο της Nissan για την Formula E – τον ταχέως αναπτυσσόμενο θεσμό με ηλεκτρικά μονοθέσια.
Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, σύστημα τετρακίνησης και επιθετική, ανανεωμένη εμφάνιση, το ειδικής κατασκευής αυτοκίνητο προσφέρει συναρπαστική αλλά ταυτόχρονα αθόρυβη, μηδενικών εκπομπών ισχύ, ένα βασικό στοιχείο του οράματος Nissan Intelligent Mobility. Το Leaf NISMO RC είναι εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία μπαταριών και με εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης από το Nissan LEAF, το πιο δημοφιλές αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στον κόσμο
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Daniele Schillaci, παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Nissan για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, δήλωσε σχετικά: «Το νέο LEAF NISMO RC, αποδεικνύει ότι θέτουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα, όταν πρόκειται για αστείρευτη ισχύ και υψηλή απόδοση, καθιστώντας τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ακόμα πιο συναρπαστικά για το αγοραστικό κοινό. Είναι η πιο συναρπαστική έκφραση της φιλοσοφίας του Nissan Intelligent Mobility».
Η Nissan σχεδιάζει να κατασκευάσει τέτοια οχήματα. Ας δούμε όμως αναλυτικά την τεχνολογία που κρύβει αυτό το τετρακίνητο αγωνιστικό όχημα. Την κίνηση του αναλαμβάνουν δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι εκατέρωθεν του πλαισίου. Οι κινητήρες παράγουν συνολικά 240 κιλοβάτ (120 kW ο καθένας) και 640 Nm στιγμιαίας ροπής στους τροχούς. Αυτό σημαίνει περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης ισχύος και της ροπής του προηγουμένου LISF NISMO RC, που παρουσιάστηκε το 2011. Η τεχνολογία Driftrain που προέρχεται από το νέο Nissan LEAF, περιλαμβάνει τη μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ισχύος και τους inverters.
Ένα νέο σύστημα τετρακίνησης, δίνει στο LEAF NISMO RC εξαιρετική κατευθυντικότητα στις στροφές. Η διαχείριση της ισχύος γίνεται ανεξάρτητα από κάθε άξονα, παρέχοντας στιγμιαία ροπή στον τροχό με την βέλτιστη πρόσφυση που επιτρέπει, γρήγορους και αποτελεσματικούς ελιγμούς στη διαδρομή. Αντίστοιχα με το προηγούμενο μοντέλο, η ισορροπία του βάρους στο πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί με την θέση της μπαταρίας στο κέντρο, όπως και με τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τους μετατροπείς να είναι ιδανικά τοποθετημένοι, πάνω στους εμπρός και πίσω τροχούς. Το LEAF NISMO RC διαθέτει ένα πλήθος εξαρτημάτων χαμηλού βάρους και ένα μόνοκοκ από αναθρακονήματα, “διατηρώντας” το συνολικό βάρος μόλις στα 1.220 κιλά. Χάρη στα παραπάνω, τα 0-100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, επίδοση 50% κάτω από του προηγούμενου μοντέλου.
Με καθαρόαιμο αγωνιστικό στυλ
Ενώ το εξωτερικό είναι “νοητά” βασισμένο στο αρχικό LΕΑF NISMO RC, εντούτοις το νέο μοντέλο υιοθετεί μια πιο επιθετική όψη. Το μακρύ καπό και η μάσκα V-motion της Nissan, τονίζουν το συνολικά ανασχεδιασμένο εμπρός σύνολο. Ο διακριτικός συνδυασμός ασημί και μαύρου χρώματος με τις κόκκινες ενδείξεις NISMO, παρόμοιος με το όχημα της ιαπωνικής μάρκας για την Formula E, κάνει το LEAF NISMO RC να φαίνεται σαν να είναι συνεχώς σε κίνηση, ακόμη και όταν βρίσκεται ακίνητο στην αφετηρία του αγώνα.
Το αμάξωμα τριών σημείων του αυτοκινήτου, περιλαμβάνει αποσπώμενα μπροστινά και πίσω τμήματα, σταθερά παράθυρα, προβολείς LED εμπρός και πίσω, καθώς και ρυθμιζόμενη αεροτομή, επιτυγχάνοντας αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το μοντέλο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο, με συνολικό μήκος 4.546 χιλιοστά και μεταξόνιο που φτάνει τα 2.750 χιλιοστά. Το Nissan LEAF NISMO RC είναι φαρδύ και χαμηλό στο έδαφος, με το ύψος του από την οροφή στο δρόμο να φτάνει μόλις τα 1.212 χιλιοστά, δηλαδή 300 χιλιοστά χαμηλότερο από το Nissan LEAF παραγωγής.
Source link
Από την σελίδα newsauto.gr
Post a Comment