Πάτρα: Γέμισαν μεθυσμένους τα νοσοκομεία από το καρναβάλι

Έτρεχαν να προλάβουν τα δεκάδες περιστατικά μέθης που σημειώθηκαν το Σαββατοκύριακο του Καρναβαλιού στην Πάτρα, τα πληρώματα των ασθενοφόρων της πόλης. Σύμφωνα με πληροφορίες τα συμβάντα τα οποία απαιτήθηκε να μεταφερθούν στα νοσοκομεία της πόλης άγγιξαν τα 130, εκ των οποίων τα 90 το βράδυ του Σαββάτου και τα υπόλοιπα την Κυριακή.
Στο πόδι οι εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού και το ΕΚΑΒ

Στην πλειονότητά τους, όπως εξήγησε η διευθύντρια του ΕΚΑΒ Βασιλική Καφαντάρη, σχετίζονταν με την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ενώ κάποια, λίγα, προέκυψαν από μικροτραυματισμούς μετά από καυγάδες μεταξύ πολιτών. Βέβαια οι μεθυσμένοι ήταν πολλοί περισσότεροι όμως πολλά από τα συμβάντα τα ανέλαβαν, προσφέροντας τις πρώτες βοήθειες, οι εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού και δεν χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο.
Το ΕΚΑΒ είχε δύο πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα στη διάθεση του κόσμου (με γιατρό κ.α.). Το ένα κινείτο περιφερειακά της πόλης και το άλλο είχε ως βάση του το κέντρο της Πάτρας. Επιπλέον υπήρχαν ακροβολισμένα άλλα 12 οχήματα που βρίσκονταν διαρκώς σε κίνηση και μετέφεραν κόσμο στα νοσοκομεία.
Φέτος, σύμφωνα με την κυρία Καφαντάρη, η δουλειά του ΕΚΑΒ ήταν πιο εύκολη καθώς η Μικρή Περιμετρική που λειτούργησε για πρώτη φορά, επέτρεπε στα ασθενοφόρα να κινούνται πιο άνετα και να φθάνουν γρηγορότερα στον προορισμό τους.
Διαβάστε επίσης Στον Kalikantzaros.gr: Πάτρα: Ολοκληρώθηκε η παρέλαση – Ανεπανάληπτο θέαμα από 40.000 καρναβαλιστές (photos)
Σεισμός: «Ταρακουνήθηκε» η Μυτιλήνη
Ηράκλειο: Σε κρίσιμη κατάσταση 2,5 ετών αγοράκι – Κατάπιε χάπια αντί για καραμελες
Post a Comment