Header Ads

Πρόκληση «φωτιά» από κομάντο του Ερντογάν με την τουρκική σημαία στη Σούδα (photos)



Νέα τουρκική πρόκληση στη Σούδα. Τούρκοι δύτες προκάλεσαν κατά την ελληνική άσκηση ναρκοπολέμου «Αριάδνη» όπου είχε προσκληθεί και η μόνιμη δύναμη ναρκοπολέμου του ΝΑΤΟ. Κατά διάρκεια της άσκησης Τούρκοι δύτες που επέβαιναν στο ναρκαλιευτικό «Akçakoca» φωτογραφήθηκαν με τουρκική σημαία στο βυθό ανοιχτά της Σούδας, εντός ελληνικών χωρικών υδάτων.


Σημειώνεται πρόκειται για άνδρες της δύναμης SAS του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού που συμμετείχαν στην άσκηση του ΝΑΤΟ ARIADNE-19 την οποία διοργάνωσε η Ελλάδα ως μέρος της Μόνιμης Ομάδας Εργασίας Ναρκών του ΝΑΤΟ-2 (SNMCG-2), στο διάστημα 14-21 Μαρτίου.


Στο πλαίσιο της άσκησης στο διάστημα απο 14 έως 17 Μαρτίου, κατέπλευσαν στον κόλπο της Σούδας αρκετά πολεμικά σκάφη της Νατοικής δύναμης SNMCMG-2 (Standing NΑΤΟ Mine Countermeasures Group 2).


Μεταξύ αυτών ήταν και το τουρκικό ναρκαλιευτικό TCG Akçakoca ενώ στο πλαίσιο της άσκησης, όπως αναφέρει το υπουργείο Άμυνας της Τουρκίας που δημοσίευσε και σχετικές φωτογραφίες, έγινε εκπαίδευση για την καταπολέμηση των ναρκών και εκρηκτικών.


Σε μια από αυτές λοιπόν διακρίνονται οι Τούρκοι δύτες να κρατούν την τουρκική σημαία ενώ βρίσκονται στο βυθό του λιμανιού της Σούδας.


Δείτε τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν σε tweet του υπουργείου Άμυνας της Τουρκίας:



Διαβάστε επίσης Στον Kalikantzaros.gr:


Τουρκία: Ο Ερντογάν είναι έτοιμος να επαναφέρει την θανατική ποινή



(ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.