Χωρίς τραμ έως τις 14:00 η Αθήνα

Χωρίς τραμ είναι σήμερα από τις 10 το πρωί έως τις 2 μετά το μεσημέρι η Αθήνα, λόγω στάσης εργασίας που αποφάσισε το Σωματείο Οδηγών του Τραμ.
Αναλυτικά:
Η στάση εργασίας αποφασίστηκε προκειμένου το εν λόγω σωματείο να πραγματοποιήσει συνέλευση.
Οι επιβάτες θα πρέπει να ενημερωθούν για αυτήν την εξέλιξη, ώστε να μην ταλαιπωρηθούν.
Διαβάστε επίσης Στον Kalikantzaros.gr:Στην Ελλάδα το μοντέλο από το Χονγκ Κονγκ (video
Post a Comment