Header Ads

Ποιοι εκλέχθηκαν στη νέα Διοίκηση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αρτέμιδος - Σπάτων


Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Συλλόγων Αρτέμιδος – Σπάτων ανακοινώνει τη σύνθεση των καταστατικών οργάνων όπως αυτά προέκυψαν από την Γενική Συνέλευση και την εκλογική διαδικασία.


Στην ετήσια Γενική Συνέλευση την 23-2-2019 εξελέγη το Εποπτικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας το οποίο αποτελείται από τους:


Χαραλαμπίδου Μαρία, Βασαριώτου Άννα, Σταμπόρη Ελένη, Βεϊσάκης Μιχάλης, Πρωτοψάλτη Καίτη.


Την Τρίτη 5 Μαρτίου 2019 και ώρα 19.30, πραγματοποιήθηκε η 1η συνεδρίαση του νέου Κεντρικού Συμβουλίου της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Αρτέμιδος-Σπάτων με αποκλειστικό θέμα την Συγκρότηση σε Σώμα και την εκλογή νέας Διοίκησης.


Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, το νέο Κεντρικό Συμβούλιο για την επόμενη τριετία έχει ως εξής:


Πιτσιγαυδάκη Ειρήνη – Πρόεδρος


Γιαμπουράς Βασίλειος – Α’ Αντιπρόεδρος


Γονατάς Στέλιος – Β΄Αντιπρόεδρος


Παπαδοπούλου Ελένη – Γ. Γραμματέας


Τανταρούδας Αθανάσιος – Αναπληρ. Γ. Γραμματέας


Σαρρή Δήμητρα – Ταμίας


Χασιώτου Γεωργία – Αναπληρ. Ταμίας


Κώνστα Μαίρη – Έφορος Δημοσίων Σχέσεων


Ραφτόπουλος Γιάννης – Αναπληρ. Έφορος Δημοσίων Σχέσεων


Πιτσιγαυδάκης Θέμης – Μέλος


Τζανετάκος Θεόδωρος – Μέλος


 



To βρήκαμε εδώ


Από την σελίδα aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.