Header Ads

ΥΠΕΘΑ για τους Τούρκους δύτες: Το ΝΑΤΟ «κατέβασε» την φωτό με παρέμβαση ΓΕΝ



Ανακοίνωση για την νέα τουρκική πρόκληση στη Σούδα εξέδωσε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.


Τούρκοι δύτες προκάλεσαν κατά την ελληνική άσκηση ναρκοπολέμου «Αριάδνη» όπου είχε προσκληθεί και η μόνιμη δύναμη ναρκοπολέμου του ΝΑΤΟ.


Κατά διάρκεια της άσκησης Τούρκοι δύτες που επέβαιναν στο ναρκαλιευτικό «Akçakoca» φωτογραφήθηκαν με τουρκική σημαία στο βυθό ανοιχτά της Σούδας, εντός ελληνικών χωρικών υδάτων.


Σημειώνεται πρόκειται για άνδρες της μονάδας SAS του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού που συμμετείχαν στην άσκηση του ΝΑΤΟ ARIADNE-19 την οποία διοργάνωσε η Ελλάδα ως μέρος της Μόνιμης Ομάδας Εργασίας Ναρκών του ΝΑΤΟ-2 (SNMCG-2), στο διάστημα 14-21 Μαρτίου.


Η φωτογραφία αναρτήθηκε στο λογαριασμό του Twitter της Διοίκησης ΝΑΤΟ Allied Martitime Command (MARCOM).


Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, μετά από εντολή του υπουργού Ευάγγελου Αποστολάκη, παρενέβη το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού και η φωτογραφία αφαιρέθηκε από τον συγκεκριμένο λογαριασμό.




Η ανακοίνωση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας


«Σχετικά με υποβρύχια φωτογραφία που αναρτήθηκε στο λογαριασμό του twitter της Διοίκησης ΝΑΤΟ Allied Maritime Command (MARCOM), η οποία απεικονίζει δύτες με τουρκική σημαία και φέρεται να έχει ληφθεί στη διάρκεια της Νατοϊκής άσκησης «ΑΡΙΑΔΝΗ-19», μετά από εντολή του ΥΕΘΑ Ευάγγελου Αποστολάκη, το ΓΕΝ παρενέβη και αφαιρέθηκε από τον παραπάνω λογαριασμό.


Παράλληλα οι ελληνικές αρχές προέβησαν σε σχετικές επισημάνσεις σε επίπεδο Συμμαχίας», τονίζεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.



Διαβάστε επίσης Στον Kalikantzaros.gr: Πρόκληση «φωτιά» από κομάντο του Ερντογάν με την τουρκική σημαία στη Σούδα (photos)



(ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.