Header Ads

Επιστρέφουν οι εκδρομείς του τριημέρου - Μεγάλες ουρές στα διόδια



Από σήμερα το απόγευμα κλιμακώνεται η επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας στην Αθήνα.


Μεγάλα προβλήματα συναντώνται στις εθνικές οδούς Αθηνών – Λαμίας και Αθηνών -Κορίνθου. Πιο συγκεκριμένα, στην Ε.Ο Αθηνών – Κορίνθου στα διόδια του Ισθμού τα αυτοκίνητα σχηματίζουν ουρές 100 μέτρων, ενώ πιο έντονο είναι το πρόβλημα στις Αφίδνες όπου οι ουρές των αυτοκινήτων ξεπερνούν τα 300 μέτρα.


Τα οχήματα κινούνται με μικρές ταχύτητες στα διόδια Καλαμακίου στην Ε.Ο Αθηνών – Κορίνθου, στο ύψος της Μαλακάσας στην Ε.Ο Αθηνών – Λαμίας ενώ αυξημένη είναι η κίνηση των οχημάτων στις Λεωφόρους Μαρκοπούλου, Μαραθώνος και στην παραλιακή. 




Προβλήματα και στη Θεσσαλονίκη


Με δυσκολία επιστρέφουν και οι Θεσσαλονικείς εκδρομείς του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας στη συμπρωτεύουσα.


Μεγάλος είναι ο όγκος των οχημάτων που κινούνται στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών. Σε ορισμένα σημεία η ταχύτητα των οχημάτων μειώνεται. Αρκετή κίνηση παρατηρείται στην είσοδο της πόλης από το Δερβένι.


Ουρά ενός χιλιομέτρου σχηματίζουν τα οχήματα των εκδρομέων στα διόδια των Μαλγάρων. Ανά διαστήματα οι υπεύθυνοι των διοδίων σηκώνουν τις μπάρες και τα αυτοκίνητα διέρχονται δωρεάν με σκοπό την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.


Η Τροχαία είναι σε επιφυλακή για τυχόν προβλήματα και για διευκόλυνση της μετακίνησης των οδηγών.


Διαβάστε επίσης στη Νέα Σελίδα: Πάτρα: Γέμισαν μεθυσμένους τα νοσοκομεία από το καρναβάλι



(ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.