Ανθυγιεινό επίδομα -έγγραφο υΠΟΙΚ: Επιστολή ΠΟΕ-ΟΤΑ στα Σωματεία
Eπιστολή στα Σωματεία με πρότυπο απάντησης στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις αναφορικά με το θέμα του ανθυγιεινού επιδόματος που αποκάλυψε η aftodioikisi.gr, πρόκειται να στείλει η ΠΟΕ-ΟΤΑ. Η συγκεκριμένη απόφαση, σύμφωνα με πληροφορίες, ελήφθη κατά τη σημερινή συνεδρίαση της ΕΕ της Ομοσπονδίας και ήδη έχει συνταχθεί η επιστολή με την οποία στην ουσία δεν δίνονται οι απαντήσεις που ζητά το υπουργείο Οικονομικών μέσω των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων. Καλούνται, δε, τα Σωματεία των εργαζομένων να ζητήσουν από τις διευθύνσεις προσωπικού που τους ζητείται να απαντήσουν στο υΠΟΙΚ, να την υιοθετήσουν.
Post a Comment