Δολοφονία Τοπαλούδη: Με ποιον μιλούσε δύο φορές τη μέρα ο 21χρονος Ροδίτης

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη δολοφονία της Ελένης Τοπαλούδη, μετά την άρση απορρήτου στο τηλέφωνο του 21χρονου κατηγορούμενου από τη Ρόδο.
Όπως όλα δείχνουν, ο κατηγορούμενος, από τις 28 Νοεμβρίου μέχρι και την παραμονή της σύλληψής του έκανε 47 τηλεφωνικές κλήσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο 21χρονος μιλούσε με τη μητέρα του τουλάχιστον δύο φόρες την ημέρα.

Την ημέρα της σύλληψής του φαίνεται να έδωσε το τηλέφωνο στον πατέρα του και έγιναν 42 κλήσεις. Ο 19χρονος φαίνεται ότι επικοινώνησε ελάχιστα με τον πατέρα του, τρεις φορές μέσα σε πέντε ημέρες.
«Η πρώτη τους κίνηση ήταν αυτό, να μιλήσουν με τους δικούς τους και με κάποιο δικηγόρο. Από εκείνη την ημέρα ακόμα και από τα ξημερώματα. Είχαν λογική, το μυαλό τους δούλευε πάρα πολύ καλά. Έκαναν ό,τι είναι δυνατόν για να εξαφανίσουν οποιοδήποτε στοιχείο», είπε ο πατέρας της φοιτήτριας Ελένης Τοπαλούδη, Γιάννης Τοπαλούδης, μιλώντας στο κανάλι του STAR.
Το τηλεφώνημα του Ροδίτη σε γνωστό δικηγόρο λίγες ώρες μετά τη δολοφονία
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 21χρονος από τη Ρόδο, ο ένας εκ των δύο κατηγορουμένων, λίγες ώρες μετά το έγκλημα στο σπίτι του στους Πεύκους στέλνει μήνυμα σε γνωστό δικηγόρο της Ρόδου. Στις 10:11 το πρωί μιλούν στο τηλέφωνο και προφανώς ο Έλληνας ρωτάει για το τι πρέπει να κάνει.

Ο 19χρονος Αλβανός καλεί συνεχώς το τηλέφωνο γνωστού του προσώπου που αρχίζει από 6942… και φαίνεται ότι συνομιλούν στις 8:12 το πρωί, στις 8:45, 11:07 και 13:12. Και οι δύο συμπεριφέρονται στην πορεία σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
Πριν και μετά το έγκλημα δεν έχουν μεταξύ τους καμία τηλεφωνική επικοινωνία. Οι έρευνες στις διαδικτυακές τους σελίδες, θα δείξει ότι επικοινωνούσαν μέσω messenger.
Η ανακρίτρια Ρόδου ζήτησε να εξεταστούν και οι δυο στις φυλακές Γρεβενών από ψυχίατρο.
Διαβάστε επίσης στη Νέα Σελίδα: Δολοφονία Τοπαλούδη: «Καίνε» τους κατηγορουμένους οι τηλεφωνικές συνομιλίες (video)
Post a Comment