Header Ads

Ομαλοποιείται η κυκλοφορία στα ορεινά τμήματα της Αττικής













Ομαλοποιείται η κυκλοφορία στα ορεινά τμήματα της Αττικής



Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των αυτοκινήτων στην περιφερειακή οδό Πεντέλης-Νέας Μάκρης, από το 414 Στρατιωτικό Νοσοκομείο μέχρι τον Άγιο Πέτρο, που είχε κλείσει λόγω της πρωινής χιονόπτωσης.


Κανονικά διεξάγεται πλέον η κυκλοφορία όλων των αυτοκινήτων στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθήνας-Θήβας από το 6ο χλμ. στην περιοχή της Μάνδρας, στο ρεύμα προς Θήβα.


Ωστόσο, παραμένει κλειστή η λεωφόρος Πάρνηθας από το τελεφερίκ και πάνω.


 








Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019, 11:24







Source link

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.