Header Ads

Ανέβηκε τώρα ...Μετρό: Ανοίγουν οι σταθμοί μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο»

Δειτε :




Ανοίγουν οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο», με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας.


Κλειστός, με εντολή της αστυνομίας, παρέμενε ο σταθμός Πανεπιστήμιο του Μετρό, καθώς στην περιοχή επικρατούσε ένταση, στο περιθώριο της μαθητικής – φοιτητικής πορείας, για τη συμπλήρωση 10 χρόνων από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου.




Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα έκλεισε στις 12.00 το μεσημέρι σήμερα Πέμπτη με εντολή της Αστυνομίας.


 



Το βρήκαμε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.