Header Ads

Οι εξαγωγές ξεπέρασαν τα 50 δις δολάρια για έβδομο συνεχόμενο μήνα













Νότια Κορέα: Οι εξαγωγές ξεπέρασαν τα 50 δις δολάρια για έβδομο συνεχόμενο μήνα



Οι εξαγωγές της Νότιας Κορέας ξεπέρασαν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια τον μήνα Νοέμβριο, μετά από την αυξημένη διεθνή ζήτηση για ημιαγωγούς, αλλά και τις αυξημένες εξαγωγικές τιμές των πετρελαϊκών προϊόντων, σύμφωνα με τα στοιχεία κυβερνητικής αναφοράς που δημοσιοποιήθηκε το Σάββατο.

Οι εξαγωγές της χώρας αντιστοιχούν σε ποσοστό 50% στην διαμόρφωση του ΑΕΠ, ενώ κατέγραψαν ετήσια αύξηση 4,5% στα 51,92 δισεκατομμύρια δολάρια τον μήνα Νοέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εμπορίου Βιομηχανίας και Ενέργειας.


Πρόκειται για το τρίτο μεγαλύτερο ποσοστό μηνιαίας αύξησης που καταγράφηκε από το 1956, ενώ οι εξαγωγές ξεπερνούν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια για έβδομο συνεχόμενο μήνα, καταγράφοντας αντίστοιχο ρεκόρ για πρώτη φορά.







Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2018, 06:51







Source link

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.